ADMINISTRATIE
Uw financiële administratie is één van de pillers waar uw onderneming op rust. Dit betekent dat uw administratie ten alle tijde up-to-date en overzichtelijk moet zijn. U kunt ervoor kiezen om uw de boekhouding en de administratie geheel aan ons uit te besteden. Afhankelijk van de btw-aangifte van uw onderneming verwerken wij maandelijks of per kwartaal uw administratie en verzorgen we de btw-aangifte. Eventueel maken wij een tussentijdse balans en een resultatenrekening op. Na elk boekjaar maken wij de jaarrekening op.
U kunt er ook voor kiezen zelf uw administratie te doen en de controles en btw-aangiften aan ons uit te besteden. Ook hier maken wij na elk boekjaar de jaarrekening op. In alle gevallen controleren en beoordelen wij uw administratie en laten wij u duidelijk zien wat de stand van zaken is. De jaarrekening wordt altijd persoonlijk doorgenomen met u als klant. En hebt u personeel in dienst? Dan kunnen wij ook de loonadministratie en loonstroken verzorgen.
Hier in het kort nog even de zaken waarmee wij u van dienst kunnen zijn:
Het verwerken van uw boekhouding. Het opmaken van een tussentijdse balans en een periodieke resultatenrekening
Verzorging van de aangifte omzetbelasting en inkomstenbelasting
Het op juistheid controleren van uw financiële handelingen
Adviseren op gebied van financiële beslissingen
Verzorgen van uw jaarrekening
Verzorgen van de loonadministratie en loonstroken